Kuckózós sorozatok

by - szeptember 08, 2019


Sziasztok!

Hivatalosan is itt az ősz, ami a kötött pulcsikon, bakancsokon, forró kávékon és csokikon kívül - meg persze sok mindenen - az ultimate kuckózást, otthon chillezést is jelenti. Ehhez pedig a legjobb társ a baráton, barátnőkön kívül egy-egy szuper sorozat vagy film. Most elhoztam a személyes kedvenceimet.



Chilling adventures of Sabrina

Bevallom, szkeptikus voltam ezzel a sorozattal kapcsolatban, az első részt többször is abbahagytam, de aztán teljesen magába szippantott! Számomra ez a sorozat abszolút ŐSZ és TÉL, a hangulatát, színvilágát és témáját tekintve is. Ajánlom azoknak, akik szerették az eredeti boszis sorozatot, szeretik a boszis témájú műveket, vagy a misztikus, néha drámai néha vicces filmeket. Szerintem teli találat!



Szes és New York

Egy újabb olyan sorozat, amit valamiért nem kezdtem el jó sokáig nézni. A tény, hogy nálam kétszer idősebb nők a szereplők, elrettentett - pedig aki látta, pontosan tudja, hogy vicces, de hasonló problémákkal küzdenek meg a szereplők is a pasik terén.












Könnyű, mint a pehely


Ezt a sorozatot szinte azonnal megszerettem, érdekes a sztorija és sokak számára ismerős szereplőkből áll a gárda. Műfajához képest egyáltalán nem ijesztő, de pont annyi feszültséget rejt magában, amit elbírok.

A pletykafészek

Szerintem ezt a sorozatot már-már nincs, aki ne ismerné, annyira ikonikus. Mivel több évet ölel át, így az összes évszak felvonul, azonban számomra ez annyira őszies a gimnáziumi részek miatt. Ha ismered és szereted, azért, ha nem, akkor azért nézz bele ősszel!

Dynasty

Stílusában kicsit hasonlít az előzőhöz, ám mégis más. Ármánykodás, dráma, titkok, rengeteg humoros szituációval keverve - ez jellemzi a sorozatot.











Amerikai Horror Sztori


Biztos sokan ismeritek ezt a sorozatot is. Bevallom, én pár évadot kihagytam, amik nem tetszettek. Ha szereted a kicsit ijesztőbb, elvontabb sorozatokat, ez neked való lehet!


Ezek lettek volna az én kedvenc ultimate őszi sorozataim! Találtatok ismerős címet a listán? Vagy kedvet kaptatok valamelyikhez? Írjátok meg kommentben!

Puszi,
Gréti



You May Also Like

0 megjegyzés