6 sorozat, amit kezdj el nézni!

by - április 22, 2019


Most egy kicsit általánosabb, személyesebb témáról írnék, a címből is kiderül, a kedvenc sorozataimat szeretném ajánlani Nektek! Próbálom spoiler mentesen kivitelezni, hátha valamelyikőtök valóban kedvet kapna hozzá.



  • Riverdale
Ez az a sorozat, amit biztos nagyon sokan ismertek. Én viszonylag későn jutottam el az elkezdéséig, de nem bántam meg. Vitathatatlan, hogy az első évad viszi a prímet, és van egy pici lemaradásom a 3.évad részeivel, de szerencsére most van időm pótolni. Stílusra egy misztikusabb irányultságúnak mondanám, de ügyesen van belecsempészve a dráma, a fiatalok általános problémái is, a szerelem, a barátság, önmagunk keresése.

  • Dynasty
Már nem is tudom, kinek az Instáján szemezgettem a sorozat címével. A Gossip girl rajongóknak ajánlotta az illető, és mivel én azt imádtam - guilty pleasure vagy sem - gondoltam, adok neki egy esélyt, és milyen jól tettem! Egy igazi családi viszályokba vezető sorozat, amely bár néha kicsit elrugaszkodottan áll egyes problémák megoldásához szerintem, dehát ki tudja, hogy megy azoknál, akiknek erős hatalom van a kezei közt? Aki szereti a cselszövéseket, a drámákat, a titkokat és egyszóval a Pletykafészekben is megálmodott világot, annak ez "kötelező".

  • You
A Gossip Girl-höz visszanyúlva, ebben a thrillerben az ottani egyik főszereplő játszik, Penn Dayton Badgley, de feltűnik benne a csinos kis hazudozó, Shay is. Őszintén szólva, nagy elvárásaim voltak a történethez a téma és a sztorivázlat miatt, lehet hogy fura, de én szeretem az ilyen témájú, kicsit beteg elméről szóló sorozatokat, így mióta olvastam a neten, hogy lesz belőle sorozat, várom. Voltak részek, a közepe felé amiket nehezen néztem végig, de összességében szerintem izgalmas és érdekes, kicsit talán figyelemfelhívó üzenettel is rendelkezik.


  • Shadow hunters
Szeretném leszögezni, a könyveket nem olvastam, csak láttam a filmet, azonban nekem az nem nyerte el a tetszésem. Egy ismerősöm mesélt arról, hogy sorozattá alakították, így a film miatt szkeptikusan álltam hozzá, de pozitív csalódás ért! Ez is abszolút misztikus kategória, de ha láttátok a filmet vagy olvastátok a könyveket, jobban ismeritek még nálam is. Szerintem megéri elkezdeni.











  • Skam
Ezt a sorozatot leginkább a Skinshez tudnám hasonlítani, ugyanis minden évad egy másik szereplőre fókuszál jobban, a Skins-ben ez pedig részenként változott. A Skam-nek rengeteg feldolgozása van, sok nemzet forgatott a saját szereplőivel sorozatot belőle, én a norvég verziót néztem végig, talán ez a legismertebb. Én nagyon nagyon szerettem, igazi szívmelengető történet barátságról, szerelemről, önmagunk kereséséről és a felnőtté válásról.

  • Insatiable
Erre a sorozatra a főszereplője miatt találtam rá, akit főképp Disney csatornás karakterként ismerhettek. Sokan támadták a történetet, rossz üzenetként fogták fel, azonban én inkább komédiának fogom fel, hiszen abszolút egyértelmű túlzások vannak benne, egyfajta társadalomkritika. Én nem tudtam egyszerűen komolyan venni, fekete humorral tarkított de szerintem nagyon egyedi.


Ezek lettek volna a kedvenc sorozataim. Noha mind Netflix saját gyártású, egy részét én sem ott néztem, fent vannak egyéb online filmnézős oldalon is, ne aggódjatok. Nektek mik a kedvenceitek? Láttatok ezek közül valamit? A következő bejegyzésig puszi,

Gréti

You May Also Like

0 megjegyzés