Így lépj túl a pasin!

by - február 10, 2019



Egészen biztos vagyok benne, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki megküzdött azzal, hogy túltegye magát egy exen, vagy akár csak egy sácon, aki elutasított minket. Ezzel a bejegyzéssel azoknak szeretnék segíteni, akik esetleg pont most is ebben a cipőben járnak! Pár egyszerű tippet, pontot követve biztos sikerrel jártok!


  • Kövesd ki a közösségi médián
Talán badarságnak hangzik, de hidd el : ha kiköveted Instagramon, vagy nem figyelgeted Facebookon, sokkal könnyebb lesz neked. Le is blokkolhatod, ha úgy érzed, néha azért csekkolnád, éppen mit tesz ki MyStoryba, éppen hol bulizik, meyik haverjával piál, milyen "bögyös csajokat" lájkolgat, követ be, egy szóval érzi magát látszólag jól nélküled is. Nem kell néezegetned. A szemetet sem ellenőrzöd, miután kivitted. El van az magában, ahogy a pasi is!

  • Nem ő volt az utolsó
Biztos hallottad már életed során, hogy "rengeteg hal van még a vízben". Nos, hallottam én is. Jó magam vagyok az élő példa a pasin kattogásra, múltban merengésre, "mi lett volna ha" kezdetű mondatok gyártására. Akár miatta, akár miattad lett kimondva a vége, hidd el, lesz még másik! Tudom, hogy most abszolút nem tudnád elképzelni, de igaz. Velem is előfordult az elmúlt fél évben nem is egyszer, hogy - nevezzük így - Alejandro elutasított, és akkor az volt a világ vége. Kisírtam a pici lelkem, hogy jajj de jókat nevettem vele, milyen jó lelkű fiú és biztos én hibáztam. Majd feléledtem hamvaimból, s jött Fernando. Az már más kérdés, hogy Fernando történetének mi lett a vége, de megsúgom - utána jött Miguel Angel és az ABC összes nevű pasija is látogatását teheti még az életedben, ha elhiszed, hogyha valami nem működött azzal az egy szemmel, mással remekül működhet még.

  • Magaddal foglalkozz!
Akár szakítás, akár elutasítás után vagy, azért fontos a tanulságok levonása, majd a sebeink begyógyítása. Nyilván a kapcsolat vagy alakuló félben lévő kapcsolat mélységétől és időtartamától illetve tőled függ, mennyi időt vesz igénybe, de fontos, hogy azokat a pontokat, amik nem működtek, szépen jegyzeteljük magunknak, vonjuk le a tanulságot, hogy ne fordulhasson elő újra, majd tegyünk rendbe magunkat! Olyan pasit érdemelsz, aki jól bánik veled. Nehogymár neked kelljen könyörögni a figyelméért, a megfelelő bánásmódért, az már régen rossz! Nem a Te hibád, ha a delikvens nem kapott megfelelő nevelést nőügyekben. Őt minősíti, ahogy téged minősít. Így hát ha rossz volt vele lenni és nehéz, ne is foglalkozz vele tovább! Ne szánj rá több időt, hiszen az értékes! Menj el barátnős shoppingra, mozira, buliba, de a belsőd ápolására is szánj időt! Küzd le azt, ami miatt nem ment neked ez a dolog a fiúval, szüntesd meg a problémát! Építsd újra a kis várad, legyél önmagad legjobb változata!

  • Ne fuss bele egy újba azonnal
Sokan abban a tévhitben élnek, hogy elfelejteni az előzőt legjobban egy újjal lehet. Megsúgom, ez csak a tönkrement cipőnél és elszakadt táskánál alkalmazható. Hiszen ameddig nem rendezed magadban a dolgaid, nem esel át a gyógyulási folyamaton, a következő fiú/lány, aki eléd kerül, nagy valószínűséggel ugyan olyan viselkedési jellemvonásokat fog tükrözni, mint az előző, vagy éppen Te fogsz vele ugyan olyan "rosszul" bánni. Akár egy kapcsolat, akár egy elutasítás, amiből kikecmeregsz, mindenképp adj magadnak időt! Gondolj bele abba is, Neked hogy esne, ha a búfelejtője lennél egy srácnak? Nem hinném, hogy ez bárkinek tetszene.

  • Tisztázd magadban!
Említettem már pár ponttal feljebb, mennyire fontos, hogy tisztázd magadban a dolgokat. Akkor is, ha fájdalmas, át kell gondolnod, mi volt rossz és mi volt jó, hiszen így fogsz tudni továbblépni és a következő alkalommal jobban kezdeni. Mik voltak a Te és mik voltak az ő hibái? Ha ezeket sorba veszed, hidd el, egy csettintésre ki tudsz majd szállni egy olyan helyzetből, amiben azt látod, megint nem figyelnek rád, nem tisztelnek, vagy az a srác megint a "rosszabbik éned" hoza belőled ki. Ugyan akkor a jókat is számba kell venni, így fogod tudni, mi az, amiből még többet kell majd adnod, mi az, amit jól csináltál, mit ne felejts el a jövőben is. 

Talán klisésnek hatott a kis szösszenetem, de én is átestem ezeken a pontokon. Amíg fiatal vagy, számos csalódás fog érni, amit majd idővel megtanulsz kezelni, de az élet valóban rövid ahhoz, hogy megtagadjuk magunktól az örömöt és túl sokáig aggódjunk a "bad guy"-on.

Remélem segítettem néhányótoknak!

Puszi,
Gréti


You May Also Like

0 megjegyzés