5 könyv,amit minden lánynak el kell olvasnia

by - február 09, 2019



Mostanában ismét rákaptam az olvasásra, és mivel az önfejlesztésben próbálok jártasságot szerezni, így logikus volt, hogy ehhez "való" könyveket is olvassak.

Készítettem egy listát, amit szerintem Nekünk, lányoknak el kell olvasnunk, ha szeretnénk megbirkózni a problémáinkkal. Ezek a könyvek mind felnyitották a szemem, bátran ajánlom Nektek is!



  • Modern Istennők Kézikönyve (Kollár Anna)
Bár ezt a könyvet nem mostanában olvastam először, hanem a megjelenése után, vagyis 2017 nyarán, de meghatározó darab a kis gyűjteményemben. A fő kérdése : hogyan válaszd a szeretetet a félelem helyett? Ez pedig valóban A kérdés, szerintem. Mivel a szeretetet értelmezhetjük magunk felé irányulónak s mások felé irányulónak is. Magunkat kell szeressük, mielőtt mást tudnánk. Szerintem remek kis könyv, nincs tele klisé halmazokkal, rengeteg feladat, útmutatás van benne, amiket mi magunk is el tudunk végezni. Az "ego lány" rész pedig a kedvencem, annyira igaz és találó az elnevezése!




  • A második életed akkor kezdődik, amikor megérted, hogy csak egy van (Raphaelle Giordano)
Ezt valójában nemrég fejeztem be, de nagy hatással van rám azóta is! Számos olyan kis trükköt oszt meg velünk a szerző a "rutinológus" szavain keresztül, amit beépíthetünk a mindennapjainkba. Főleg tetszett, hogy bár egy felnőtt, negyven éves nőnek adott tippeket, mégis, fele annyi idős létemre is volt olyan, amivel tudtam azonosulni, hiszen a "probléma", amivel küszködik a szereplő, s amivel küszködök én is, kortól és nemtől független.


  • A Nő - Csajsziknak (Csernus Imre)
Talán a doktorúr nevét mindenki hallotta már. Sokan nem szeretik a személyiségét, hiszen elég nyersen fogalmaz - ám pont ez az, ami engem megfogott benne! A Nő c.könyve úgy éreztem, nem az én korosztályomnak szól, de nemrégiben ráleltem a direkt fiatalabbaknak írt művére, s csodálatos volt! Mindenféle sallang, klisé nélkül amolyan "bumm neki" stílusban leiírja a felszabadító igazságot, ami nyilván fájhat. Olvasás közben sokszor csalt könnyeket a szemembe a felismerés, hogy te jó ég, ez tényleg így van, ezt tényleg emiatt csinálom én is. Fejbe vágó élmény de a jó értelemben. Bátran ki merem állítani, hogy kötelező olvasmány a korosztályomnak!

  • How to be a hottie (Rome Miller)
Nagyon sajnálom, hogy ezt a könyvet nem fordították le magyarra, de szerintem abszolút könnyed stílusa miatt nem okoz gondot angol nyelven sem olvasni. Összességében ez inkább egy olyan könyv, ami a pasizással kapcsolatos, fejtegetni próbálja a "jó nő"ség rejtélyét, és szerintem hasznos tippeket ad.


  • #Girlboss (Sophia Amoruso)


    Bár ez nem kifezetetten önfejlesztő könyv, de Sophia története, aki a Nasty Gal nevű, világszerte ismert webshop megálmodója, igazán inspiráló. Lehet a nulláról is kezdeni, ha van egy jó ötleted, hited magadban és nem adod fel, hajtod az álmaid.


Szerintem ezek mind csodálatos könyvek, amik biztosra veszem, hogy hozzádtesznek majd valamit, ha elolvasod őket! Esetleg ismertek közülük valamit? Mik a Ti kedvenceitek?

Puszi,
Gréti



You May Also Like

0 megjegyzés