Ilyen volt a 2018-as évem

by - december 29, 2018



Sziasztok!

Mindenek előtt utólag is Boldog Karácsonyt szeretnék kívánni Nektek! Nem voltam túl aktív az ünnepek alatt, ami a blogot, de őszintén szólva egyéb dolgokat illeti. Végre pihentem, a családommal voltam, sokat ettem, ami majd biztos meglátszik később, haha. Azonban most ezzel a kis bejegyzéssel készültem Nektek, ami szerintem érdekesnek bizonyulhat. Youtube-on szoktam ilyen témájú videókkal találkozni, talán blogon is sokan megírják, de eddig nem találkoztam vagy kerestem konkrétan utána. Ha érdekel, milyen tapasztalatokkal, új élményekkel lettem gazdagabb ebben az évben, melyik kitűzött céljaim sikerült elérnem, tarts velem!

Nos, talán az egyik legnagyobb változás az életemben az volt, hogy idén érettségiztem le és kezdtem neki az egyetemi éveimnek. Egy érettségiről szóló bejegyzés már született a blogra, így most nem térnék ki rá újra, hogy ez miben változtatta meg a tanulási rutinom, mi alapján választottam a szakomat - abból kiderül minden kis piszkos részlet. De ez szerintem minden velem egyidős életében nagy változás - még akkor is, ha nekem se fel, se le nem kellett költöznöm a suli miatt, ugyanis tíz perc sétával abszolválható a megközelítése. Hogy ez jó vagy rossz? Nos, így fél év után egyértelműen azt mondom, jó. Mivel a bulik eddigis a belvárosban voltak, hazajutni pedig sosem lesz onnan zökkenőmentesebb, és a félelmem, misszerint majd sosem megyek be a városba, mert a tanulás úgymond ideköt, szintén megdőlt, ugyanis többet voltam bent, többet jártam el ide-oda az egyetem kezdete óta, mint eddig.

Idén végre újra olvastam, úgy értem, a saját szórakozásomra. Általános iskolában el nem tudtam volna képzelni a mindennapjaim könyvek nélkül, nagyon sokat olvastam, akkor szerettem meg az írást is. Sajnos 16 éves korom környékén elment tőle a kedvem, pontosabban türelmetlenebbé váltam és hát olvasni csak türelemmel lehet, nem igaz? De ebben az évben felfedeztem magamnak a Könymolyképzős Rubin Pöttyös könyveit, amik közül bár csak hármat olvastam, de abszolút lekötötték a figyelmem.

Eljutottam egy újabb bakancslistás helyre, Párizsba, amiről szintén írtam külön bejegyzést. Imádok utazni, remélem erre 2019-ben, de életem végéig sok lehetőségem lesz.

Úgy érzem, hatalmas lépéseket tettem az önismeret, elfogadás, magabiztosság mezején is. Bár néha meginogni látszik és ha közeli ismerősöm olvassa, biztos megcáfolna, de én legbelül érzem, mennyivel jobb a helyzet, mint évekkel ezelőtt. Olyan egyszerű dolgokban mutatkozik meg, minthogy idén annyi képet készítettem/készítettem magamról, amennyi csak nem bűn, nem féltem szoknyát, erősebb sminket hordani, bár ezek már 1-2 éve nem okoznak problémát, de úgy érzem, ebből a szempontból idén teljesedtem ki. Erről is írtam már egy posztot, de az egyik tanács, amit adok benne Nektek, én is megfogadtam még korábban - az összes, számomra káros embert kiiktattam az életemből - persze semmi komoly, csak nem tartom velük a kapcsolatot. Akik csak kihasználtak, szidtak, lehúztak, nem hittek bennem és adott helyzetben visszatartottak.

Bár csak a Karácsonyi ajándékok miatt, de decemberben elvállaltam több hostess munkát is. Bár voltam már rövidebb ideig egy ruhaboltban, de idén volt az első alkalom, hogy dolgoztam - akár ciki, akár nem, igen, 20 évesen álltam először munkába. Abszolút pozitív tapasztalataim vannak, de ez nagyrészt annak tudható be, hogy ez a munkakör csak talpraesettséget és mosolygást követel javarészt, amikben én "otthon érzem magam".

S mik voltak a tavaly év végén megírt fogadalmaim közül azok, amiket abszolváltam 2018-ban?


  • talán a legkézenfekvőbb, hogy sikeres érettségit tettem le és bekerültem az egyetemre
  • 1000 Instagram követő volt a cél, de jelenleg 2000+-nál tartok. Az oldalsávban megtalálhatjátok a profilom, vagy @gretikallai néven kereshettek rám
  • Wattpadon is tevékenykedtem/tevékenykedek, egy sztori befejezése volt a célom idénre, hiszen megannyiba belekezdtem majd abbahagytam, s ez idén sikerült - méghozzá szép számokkal
  • megfogadtam, hogy sminkek terén is a minőség a mennyiség elvet vezetem be az életembe, s ez sikerült is. Nem vettem össze minden hülyeséget a kuponnapok alatt, külföldi útjaim során sem csábultam el az olcsóbb termékeknek. Úgy érzem, határozottan fejlődtem ebben a dologban.
  • az arcápolási rutinom megtartása, betartása is sikerült és bár a bőröm nem mindig van a legjobb formájában, büszke vagyok magamra, amiért nem adom fel, s foglalkozom a dologgal minden egyes nap

A listáról persze hiányzik pár tétel kipipálása, például nem jutottam el idén sem életem első fesztiváljára, de sajnos a késésről sem szoktam le - bár ez talán nem csak az én hibám, kedves BKK. 

Remélem szívesen olvastatok az én évemről. Kíváncsi vagyok a Tietekre is! Mi volt a legjobb pillanat benne? Mit sikerült kipipálni arról a listáról? Milyen tapasztalattal lettetek gazdagabbak?

Várom a kommenteket!

Gréti

You May Also Like

0 megjegyzés