2019 trendjei

by - január 25, 2019



Sziasztok!

Mivel nagyon érdekel a divat, így szinte kötelezőnek éreztem egy olyan posztot írni még így, a 2019-es év elején, ami az idei trendekkel foglalkozik. Számomra is érdekes volt böngészni, idén mikből válogathatunk majd a boltokban, s párat talán én magam is beszerzek majd ezek közül, de lássuk is!


  • A pöttyök
A pöttyös ruhadarabok nemcsak a '70-es években, de 2018-ban és a "divatelőrejelzés" szerint idén is menőnek számítanak majd. Míg a kocka uralta a tavalyi év őszét, most a pöttyös a szoknyák terén is megindíthatja hódító körútját.






  • Batikolás

Biztos sokan csináltunk oviban vagy általános iskolás technika órákon batikolt pólót, egy időben nagyon nagy népszerűségnek örvendtek a DIY Youtube videók. Idén azonban nem kell saját kezűleg készítened, de ha régről megmaradt, bátran bányázd elő!





  • Biciklis nadrág
Bevallom őszintén, számomra ez nemcsak erről a listáról, de úgy egyébként is távol áll. Ez a sportoláshoz tervezett rövidnaci először a Kardashian lányokon feszített, s bár mióta köztudatba került utcán való viselésének trendje, nem láttam senkin, kíváncsi vagyok, amint kitavaszodik, hányan hódolnak be ennek az őrületnek.





"Állatkert"
A különböző állatminták régóta örvendenek sikernek, emlékszem, általános sulis koromban nekem is volt párducmintás sálam. Ami nekem kifejezetten tetszik, az a kígyóminta, amitől először féltem és túl feltűnőnek, harsánynak tűnt, azt mostmár nagy kedvvel hordom és építem be ruhatáramba.






  • Cargo nadrág
Az engem leginkább a katonai viseletre emlékeztető nadrágfazon is berobban idén a divatba. Bár elsőre úgy gondolhatjuk, szélesít és előnytelen lehet bizonyos alakokon, egy csinos, vékony övet használva máris megkaphatjuk a tökéletes homokóra alakot.




  • "Pufi"
A csajos, elegáns szabású, pufis ujjú ruhák biztos a legnagyobb trendek közé emelkednek majd idén. Igazán vonzza a tekintetet és sokrétűen kombinálható.




  • Farmeranyag
Természetesen nem megy ki a divatból, azonban az úgynevezett "patchwork" formájában lesz a legtrendibb, így érdemes beszerezni egy ilyen darabot, ha nem riadunk el tőle.




  • Tüllcsodák
Senki se lepődjön meg, ha a boltokban bizony jónéhány fodros, tüllös, igazi habos-babos darabba akad bele majd. Ezek a nőies ruhák egy egyszerű farmert vagy elegánsabb nadrágot is feldobhatnak.



  • Csajos övtáska
Az övtáskák nálam megmaradtak a Budmill és hasonló sportmárkák szintjén, azonban már 2018 végén is betörtek a piacra az igazán csajos darabok, amiket a nadrágunk övrészén vezethetünk végig, vagy éppen egy-egy oversized darabot szabhatunk jobban alakra vele.


 

Nektek melyik szimpatikus? Valamelyiket esetleg beépítitek a ruhatárotokba?

Puszi,

Gréti

You May Also Like

0 megjegyzés