Top 5 őszi rúzsom

by - november 18, 2018



Sminkőrültként természetesen az őszben az egyik - de nem az egyetlen - kedvenc dolgom a sötétebb, erőteljesebb rúzsok használata. Az egész nyáron át elpakolt és száműzött piros, bordó, barnás alaptónusú csodáim végre ismét a minden nap használatos eszközeim közé kerülnek.

Mivel idén rengeteg új szín jött divatba a sminkelés terén is, így elcsábultam párnak, illetve azért marad pár "öreg harcos" tavalyról, gondoltam, összeállítok egy kis "top 5" listát a személyes kedvenceimről, lássuk is, mik ezek.

1. 

Magamat hazudtolnám meg, ha nem a kedvenc színemmel, a pirossal nyitvám a sort. Míg tavaly eléggé elzárkóztam a konkrétan piros színtől és inkább annál pár árnyalattal sötétebbeket választottam, illetve kentem az ajkaimra, idén egyértelműen a piros győzedelmeskedett. Ez a Rimmel stay matte vonalából származik, neve a Fire starter, ami szerintem remekül passzol hozzá. Tudni kell rólam, hogy mióta a folyékony matt rúzsok betörtek a piacra, nem vagyok hajlandó másfélét használni. A sima verzió nekem azelőtt nem igazán jött be, akármilyen márkát is használtam, hamar lejött, összefogtam vele mindent, gyakran a ruhám is, de szenvedett is balesetet már egy pár órás "napozás" során. A Rimmel rúzsaival abszolút meg vagyok elégedve, a piroson kívül még egy rózsaszín van a birtokomban. Az applikátora is kedvemre való, szépen befér a szájzugba is, és keskeny kialakításának köszönhetően nem megyek ki vele szinte soha a vonalból, csak ha direkt akarom. Minden drogériában kapható, ha jól tudom, 2300Ft-os áron.


2.

A következő darab egy igazi csalafinta nude szín, ami számomra igazán különleges. A Maybelline superstay matte ink kollekciója szuper színeket tartalmaz. A második kedvencem tőlük a Seductress névre hallgató, 63-as kódú csoda. Ezt kint Bécsben vettem még annó, mikor a nude-osabb vonal még nem jelent meg a hazai polcokon, de szerencsére azóta pótolták a hiányosságukat. Állagra számomra kicsit szokatlan, nem az a tipikus kőkeményre száradós rúzs, picit ragad ha összeérintem az ajkaim, viszont BRUTÁL TARTÓS, egy tésztás ebédet is simán bír, talán ez az egyetlen rúzsom, amit nap közben alig kell újrakennem vagy igazítanom rajta. A dm-ben biztosan elérhető a bővebb színskála. Szintén 2300Ft a teljes ára.


3. 

Maradva a Maybelline rúzsoknál, a következő birtokomban lévő a Self-starter nevet viselő kis téglaszín. Bár nemrég vettem, konkrétan két napja, máris a szívembe lopta magát, mert kevés emberen látok ehhez hasonló árnyalatot, de szerintem egész jól passzol a halvány bőrömhöz és a barna hajamhoz. 

4.

Mikor a neten és Youtube-on felfedeztem a L'oreal les chocolate kollekciójának darabjait, tudtam, hogyha ez valaha is kapható lesz nálunk, le kell csapnom minimum egyre. A swatch videók alapján szuper minőségűnek tűntek, tele barnás, halvány, bármivel összepasszintható színekkel. A Candy man  árnyalatra esett a választásom, mert ilyen kicsit lilás mégis mályvásba hajló szín nincs a gyűjteményemben. A Joy napok 0.napján sikerült megvennem, azóta többször is viseltem. Valóban eszméletlen finom, csokis-sütis illatot áraszt, ahogy kinyitom a tubust, nekem vékony és többször átkent állapotban sem ragad vagy morzsolódik le, bár több helyen is olvastam negatív véleményt a ragadósságáról. Én szívből tudom ajánlani azoknak, akik a barnás-nude-os vonalat favorizálják.

5.

Az utolsó pedig egy igazi vörös szín, méghozzá az imádott NYX márkától a Liquid suede Cherry skies-jaNagyon szeretem azt az üzletet, alapozóm, primerem, szivacsom, palettám és megannyi rúzsom volt/van tőlük, szerintem a termékeik nagy része jó áron kapható, s a színválaszték is csodás, főleg alapozók terén örülök ennek a drogériában kapható márkák  4-5 árnyalata után. A rúzsaik tartósak, eddig két vonalból, a Lip lingerie-ből illetve a Liquid suede árnyalatai közül válogattam, és mindig elégedett voltam velük, őket is viszonylag kevés alkalommal kell igazítani, újrakenni. Ők 2700Ft-os áron kaphatóak.

Nektek mik a kedvenceitek? Ezek közül próbáltatok már esetleg valamit? 

Gréti

You May Also Like

2 megjegyzés